Saturday, December 31, 2011

moments terindah !

cumiLl ~ chubby ~ hubby ~
matahari terbenam ~ LABUAN ! 


Assalamulaikum semua nya ~
lma dha tak update BLOG ! 
nehhh ~ hari ni nak story ckit ~ 
moments time d LABUAN sma my hubby !
keiii ~ masa 29hb JAN 2011, tuh my hubby amik aku ~ 
nak p labuan ~ 
kiteorg naik feri tau ! bestt sesangaD ~ 
haha . . .tak nak speedBOAT sebab sakiD pantaD ~ 
THEN `nak juga tgk pemandangan petang tuh ~ 
lagipon smpai kat menumbok dha petang ~ :
moments terindah dalam hidup aku ~
first time IN my Life cuti hujung tahun ~
with my BELOVED HUBBY ~
my family : betuL ~ betuL . .
beri izin utk aku jalan ~jalan
n cuti cuti with my hubby !
TQ ~ ma n papa sbb buaD aku hePPi :)
restu mama n papa ~
sangaD buaD aku bhgia :)

okeiii ~ sesampai d LABUAN masa tuh ~
my hubby check in kan aku kat
VICTORIA HOTEL ~
lagipon hoteL tu ngam ~ ngam tgh bandar ~
so: heppi masa tuh sbb rasa cam semua tuh hnya MIMPI !
tapi ~ semua tuh REALLL !
aku ! masa tuh adha juga gthu my hubby :
yg aku tak pena lagi kena bg keizinan utk cuti hujung tahun sma org yg aku syggg !
yeayyyy ! ! ! rupa nya kami sma ooo ~
dia pon tak pena lgiii ~
alololololo ! sweet gilaaaa :p
masa~ dha check in kat hotel petang tuh !
aku msuk bilik then letak barang sedja coz my hubby tggu d luar ~
dha letak barang trus kuarr o :
bnyk brg nak aku beli ~
syampu,sabun,berus gg,colgate ,cuci muka (SHURAH):
lpas dha beli smua brg tuh ~ dia hntar aku p blik then dia pulang ruma ~
aku besiap utk kuar mlm ngan dia !
time: aku mc kat hotel hati aku masi tak caya !!
aku d LABUAN !
hahahaha !! excited ~
lpas sembahyang isyak ~ adha sua my hubby dtg p blik ~
masa tuh aku stiLL b'make up !
so , aku buka pintu juga lha kesian tggu dekaD luar ~
masa dia adha kat blik aku ,pintu blik mang kami tak ttup owes buka !
takud bha nty adha pula IMBUSH tetiba  ! haha :p
okeiiii ~ malam tuh kami jalan ~jalan :beSD sangaD !
permulaan tuh kira nak naik keta tpi tak besD arrr :
mahu naik MOTOR diaa ~
besddd oo ~ mama dia pon tak kesa sangad kmi naik moto sesama ~
mama dea owes pesan kat dia sblm kuar ruma jmpa aku :
mama :dia kata jgn buaD tak tentu !
tapi aku mang trust my hubby ~ dia anak yg baik ~
MANJA LAGI !
MALAM tuh ~ kami stay d MCD d airport:  HAHA ! !
mang MCD kat labuan tuh ja kn 1 ? ? ? ?
emmm: malam tuh kami awL pulang jam 10.30 pm
sbb mama dia risauuu nty ~ mata aku tak larat sua nak stay lma ~lma kat sna ~
ramai sangaD yg tgok kmi masa tuh :
rasa tak selesa ooo ~
nie gambar mlm tuh kat MCD ~ owess engaD !

emm. . . heee : gembira sangad kenangan kmi di sini ~
nie masa esok pagi nya 30.12.2011:
d resteron tggu kueh tiew goreng !
my FAV fooD ~ !
hahah ! masa ni kan soto daging my hubby smpai udha ~
aku kn sebok mara dia sbb soto dia udha smpai :
aku mara larang dia mkn duluan ~
mesti mahu tggu makanan aku smpai baru dia bule mkn!
HAHA ~ masa tuh kami dua ja adha d resteron sebab time tuh masi awL pagi sangaD !
pelayan resteron pun ketawa ~ketawa nie tgk gelagat kami !.
aototototototo ~ sweet moments ta sygg ~
. .
haha ~ pic time tggu makanan aku smpai byk sngaD !
my hubby jadi mangsa kn aku suh take pic aku ~ haha !
tapi dia tak kesa ! KAMI 1 KEPALA bila sua datinggg !
ramai org sangka kmi adeq ~ b'adeQ n jus kwan bkn coupLe ~
haha ~ sebab perangai kami tak sntiasa romantik !

hehehe ~ lepas breakfast nie kn ~
kami round ~round labuan !
penaD jalan kaki naik teksi ~
hubby aku owes takecare abot me ~
dia tak pena lpas kn tgn aku ~
time jln ~ jln d bandar !
dr pagi smpai petang jalan !
tak cukup smbung jalan mlm ~
kmi pegi jalan UMS mlm ny ~
di sna lha aku jmpa kwn kenaL dr FB ~
heeee : dr VH naik moto p UMS !
kebass pantaD aku duduk d ats MOTOR ~
haha !
hubby aku ckap tak jouh !
sekali mhu smpai sna punya lha lama ! euuuu ! GERAM !

tapiii ~ adha msa kmi romantikk juga kn sygggg ??? !
gambar nhe masa d FERI ~ bkn mhu pulang ! tapi time baru dtg syggg !





sweet moments at LABUAN !

No comments:

Post a Comment